31 martie 2010

PRIORITATEA MASINII GERMANE = lege rutiera nescrisa

Dupa principiul "masina germana are prioritate in trafic", stiti voi, legea aia rutiera nescrisa, azi era sa fac un super accident pe Calea Vacaresti din cauza unui prost si a unui smecher.

Daca primul (prostul din fata posesor de BMW), a franat brusc si a tras dreapta de volan sa parcheze ca asa i-o fi zis cineva din masina, actiune urmata logic de franarea mea si tras de volan stanga ca sa-l evit (ne aflam pe banda 1), al doilea (adica smecherul din
Volkswagen), care venea de pe banda 3 la vreo 4-5 metri in spate si care probabil si-a adus aminte ca tre' sa faca dreapta la rond (deci de pe banda3), nu a vrut sub nicio forma sa schiteze vreun gest de franare sa ma lase dreaq sa ma bag si eu pe banda 2, cu toate ca a vazut foarte bine incidentul.

M-a claxonat, flashuit, injurat, in fine. La cativa metri mai incolo se opreste langa mine. Eu intrasem deja pe banda 2, iar el prin spatele meu intrase pe banda 1 cum si-a dorit. Deschide geamul si-mi face semn parinteste din deget ca nu a fost frumos ce-am facut. Ii explic ca n-aveam incotro ca imi franse prostul ala in fata. Raspunsul lui, logic si care m-a lasat fara replica si intr-un final am recunoscut CA AM GRESIT, a fost ca in cazul in care intram in el, eu plateam, nu prostul din fata care a franat brusc.


Trecand peste faptul ca ma asigurasem cand am tras stanga de volan si ca nu am vazut vreun pericol iminent, ce credeti le-a lipsit astazi atat prostului cat si smecherului? Un dram de bun simt. Atat as fi vrut. Cel din fata putea pune semnal din timp ca vrea sa traga pe dreapta astfel incat sa stiu, sa incetinesc sau sa ma incadrez pe banda 2, iar cel de pe banda 3 care venea din spatele meu, vazand faza, putea sa aibe ceva mai mult bun simt si sa-l lase pe fraierul cu Clio (adica eu) sa intre pe banda 2 pentru a evita accidentul.

Sper ca ati inteles ca nu m-am referi la Wartburg, Trabant sau Opel, de regula modele vechi... ci la rachetele de ultima generatie de Volkswagen, BMW si Audi.

Cu alte cuvinte...
N-ai masina smechera? Stai la coada fraiere.

13 comentarii:

(tot) Relu spunea...

pe mine era sa ma sboare unu cu un BMW zilele trekute. eram pe trecere. plm multi smekeri in kapitala asta. dak politisti au tupeu sa fuga de la lokul accidentului daramite smenarii

Anonim spunea...

Masina germana e masina germana orice ai zice. Ca sint multi nesimititi e partea doua dar degeaba te iei de noi si generalizezi nu ne baga pe totii in aceiasi oala

Cristi spunea...

IA-TI GERMANA!

Flamingo spunea...

Cristi, la cum a ajuns sa se circule prin Bucuresti, cred ca pana la urma o sa-mi iau masina germana si o sa aplic si eu legea aia nescrisa dupa care se ghideaza multi nesimtiti in orasul asta. Sa vezi prioritate atunci. Voi face pana la job doar 15 minute fata de cel putin 30 cat fac acum.

Mihai Vasilescu spunea...

din pacate catalin, conform legislatiei rutiere tu erai de vina... stiu ca e o porcarie dar ce sa-i faci... bine ca ai evitat incidentul si de acu incolo cu ochii in 14. hai ti pup wai

Flamingo spunea...

Da Mihai, nu zic nu, chiar am si recunoscut asta. In caz ca-l loveam pe cel cu Volkswagenul, eram bun de plata...

Hai s-o luam un pic altfel...
Daca la munte fiind, vezi un necunoscut baut / beat / ametit sau cum vrei tu sa-i zici... ca se duce sa-si faca nevoile (stii tu, berea aia bat-o vina), dar din greseala se apropie foarte mult de o rapa si risca sa cada, ce faci? Il lasi sa se duca doar ca pentru ca e de vina c-a baut? Nu te implici un pic?

Asa si asta cu Pasatul. Daca a vazut ca eram sa intru in cretinul ala din fata, de ce a tinut mortis sa-si continue drumul si sa se bage pe banda a doua unde incercam eu sa "evadez" si sa-mi salvez masina? Cu alte cuvinte, era sa cad din lac in put. Nu-l loveam p-ala din fata c-apoi plateam, dar il puteam lovi pe cel care repet, venea de pe banda 3 dar mult din spatele meu. Nici macar nu eram paralel cu el. Nici macar nu se afla in unghiul mort. Repet, il vazusem pe om... si speram sa ma lase sa ma bag, dar se pare ca m-am inselat pentru a nu-stiu-cata oara.

Pe mine m-a intrigat faptul ca nu mai avem pic de bun simt, nu mai avem sentimente pentru cei din jurul nostru, nu ne mai e jena de nimic si ne ghidam dupa tot felul de legi primitive.

Da-l in ma-sa. Ce? E frate cu tata? Cam asa am ajuns sa gandim si din pacate, nu de ieri de azi ci de vreo 20 de ani.

Pascu spunea...

Pai cum, Cataline? Opelu nu are prioritate? Pai mie cand mi-au vandut masina asa mi-au zis :((

Flamingo spunea...

Pascule, a ta e rosie bre. :D Se subintelege ca trebuie sa se opreasca toti.

Tamango spunea...

Lasand deoparte treaba cu bizonul care a franat, daca am inteles bine tu ieseai de pe banda 1 pe 2 iar din spate venea al doilea bizon de pe 3 pe 2 ? Ha, pai in cazul asta il injuri degeaba, el avea prioritate ...

Flamingo spunea...

De fapt ii injur pe amandoi sau altfel, am gasit un motiv pentru a critica nesimtirea celor cu masini nemtesti care-si fac singuri legea in trafic.

Cum am spus mai sus, mi-am recunoscut greseala, doar ca aveam ceva mai multe asteptari de la ei. Cel care venea din spate de pe 3 pe 2, vazand faza, putea sa aibe un dram de bun simt, sa inteleaga situatia si sa-l lase pe prostul de mine sa se bage, ca sa-si salveze pielea. De fapt tabla, dar intelegi ideea.

Flamingo spunea...

Coane Mariane, excelent postul. N-am ras demult atat de tare. Parca imi si imaginam urmarirea ca-n filme. :D
Cat despre Timisoreana, nu uit, cum sa nu... Bem si mai multe. Eventual vorbim pe mail amanunte, numar de telefon si alte minunatii. Pasti fericit si tie! :P

Aly spunea...

BRE...........HMMM adica eu cu A6 voi deveni 'JMEKER' sau 'COKALAR' ? hai?.......=))
O sa schimb...cu ...un Nissan Pathfinder...e bine?

Ca tot veni vorba de bericioaice....cand ziceai ca ajungi la mine...sa ne racorim...??? :))

Flamingo spunea...

Salut Aline! Stai sa trec "cu bine" de botezul de sambata asta :D si cred ca saptamana viitoare facem treaba. Din cate imi aduc aminte cand am putut eu nu ai putut tu... :P dar o facem ca trebuie... Heheheee...

Trimiteți un comentariu

Ca sa puteti posta, aveti nevoie de un cont Google (Blogger, Google Docs, Youtube, Picasa, Istoric Web, Gmail, etc).

 
Copyright 2009 FLAMINGO Advertising. Powered by Flamingo