16 septembrie 2011

Sanatatea Cluj sau "N-am bani de bilet!"


Ani de zile s-au rugat sa intalneasca Steaua in urma tragerii la sorti pentru Cupa Romaniei si iata ca in 2011 visul li s-a indeplinit.
Este vorba de cei de la Sanatatea Cluj, echipa care aspira si de aceasta data la mult ravnitul trofeu. Mai mult, patronul-jucator al echipei a firmat de curand ca trage cu dintii de o victorie si crede ca are mari sanse sa "rapuna" Steaua. Mult succes le doresc, mai ales ca jucatorii vor avea parte de o prima istorica la victorie, mai exact 800 lei, echivalentul a nici 200 euro.
Toate bune si frumoase deoarece sansele sunt egale, meciul incepand de la 0-0, insa parerea mea este ca fotbalistii Sanatatii nu ar trebui sa-si faca prea multe visuri in legatura cu prima promisa, atata vreme cat aseara, la meciul cu Schalke 04, acelasi patron n-a avut bani de bilete, aducand toata echipa sa studieze jocul Stelei, dar de la peluza de unde stim prea bine cum se vede, nu de la tribune cum probabil era de asteptat. 
BIne, poate de vina a fost conducerea din "Ghencea" care a fixat niste preturi gigant la biletele pentru meciul de aseara, si vazand cum bate vantul prin tribune, mi-a venit pe moment in minte celebra "dupa buget, mon cher"... dar totusi, sa zicem ca am inteles faza cu "n-am bani de bilet" dar bani de prime exista?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ca sa puteti posta, aveti nevoie de un cont Google (Blogger, Google Docs, Youtube, Picasa, Istoric Web, Gmail, etc).

 
Copyright 2009 FLAMINGO Advertising. Powered by Flamingo