Mai bine de 2 saptamani, o colega de-a mea, s-a luptat cu morile de vant in incercarea de a anula un abonament la Orange facut abuziv de catre un angajat Euro-Gsm. Satul de atatea convorbiri telefonice ba cu Orange ba cu Euro-Gsm la care eram martor zi-de-zi, la un moment dat am luat-o peste picior, spunandu-i ca nu va rezolva nimic atata vreme cat exista un contract. Ce s-a intamplat de fapt?
Articol preluat din Evenimentul Zilei
_______________________________________
Anul trecut, Elisa Dumitriu si-a cumpărat un telefon mobil de la un magazin specializat in telecomunicatii - Euro-GSM din Bucuresti. Dupa achizitie, un reprezentant al firmei i-a facut o oferta: un abonament la Orange de 9 euro, gratuit pe o perioada de trei luni si promisiunea ca o sa fie sunata si întrebata daca vrea prelungirea serviciilor. (?!?!?)
Tânara sustine ca nu a folosit niciodata acest abonament, nu a mai fost contactata de nimeni de la Euro-GSM, dar ca s-a trezit amenintata ca o sa fie data în judecata pentru ca refuza sa plateasca serviciile cu pricina.
De cealalta parte, reprezentantii firmei Euro-GSM regreta incidentul si afirma ca la mijloc este „o eroare umana”.
Amenintata de recuperatori
La o luna dupa ce a cumparat telefonul, tanara a primit o factura cu soldul zero. Apoi, nimic. Pana luna trecuta, cand a primit un telefon de la o firma de avocatura.
„M-au anuntţat ca voi fi data in judecata daca nu achit contra valoarea a trei facturi la telefonul mobil. Am raspuns ca nu stiam despre prelungirea abonamentului, pentru ca nu m-a sunat nimeni sa-mi spuna despre asta, asa cum mi se promisese. Mi s-a spus ca nu am ce sa fac, decat sa platesc suma «datorata »”, spune indignata Elisa.
A telefonat la Euro-GSM, sa se lamurească. „M-au indrumat sa depun o reclamatie la Orange. (ATENTIE ACUM) Cei de la Orange mi-au spus ca nu trebuia sa am încredere in angajatul Euro-GSM”, mai povesteste tanara. (?!?!)
Ulterior, oficialii companiei Euro-GSM au spus ca femeia a beneficiat gratuit de trei luni de abonament, urmand ca, dupa expirarea acestui termen, abonamentul sa se prelungeasca automat daca nu opta ea pentru reziliere.
„Ne cerem scuze”
Dupa ce reporterii EVZ s-au interesat de caz, au aparut alte explicatii.
„Clienta nu a mai fost contactata telefonic intrucat persoana care a incheiat respectivul abonament nu mai lucreaza pentru Euro-GSM din noiembrie 2009, iar termenul de trei luni in care abonamentul era gratuit expira in decembrie 2009. Tinand cont de faptul ca, zilnic, in magazinul Euro-GSM din complexul Unirii avem multi clienti, iar luna decembrie e plina, sub aspectul vanzarilor, s-a omis contactarea telefonica a doamnei Dumitru. Este o eroare umana, pentru care ne cerem scuze. Contractul si numarul de telefon au fost anulate, la fel si suma datorata, clienta fiind retrasa de la firma de recuperare”, spune Patricia Stefan, referent marketing la Euro-GSM.
_______________________________________
Mai oameni buni... Eu nu inteleg o chestie. Pna la urma cine a emis facturile? Euro-Gsm sau Orange? Din cate stiu eu, facturile au fost emise de compania de telefonie mobila, nu de un amarat de dealer precum Euro-Gsm si tot Orange a inaintat dosarul firmei de avocatura care a pus presiune pe biata fata.
De ce oare nu au luat mai marii Orange problema "in mana" in rezolvarea cazului?
De ce a trebuit biata fata sa ajunga la ziar?
In cine sa mai avem incredere in tara asta plina de hoti?
Sunt convins ca nu voi primi niciodata raspuns pentru intrebarile de mai sus. Interesanta este parerea unui forumist reno.ro care la aflarea vestii a povestit ca:
Euro-GSM au sediul in Cluj si de aici s-au intins.... este o firma foarte "serioasa"... care la angajare iti promit si-ti dreg.... ca dupa aceea sa aflii ca salariul este cel minim pe economie si restul in plic... la negru.... chestie care o stiu de la o cunostinta de-a mea... proaspat angajata ca shopmanager si dupa 1 zi a plecat cand a aflat minunea.... asa ca nu mira nimic la ei...
Deci fum fara foc nu iese, corect ?
Si o stire de ultima ora care ii priveste in primul rand pe prietenii sau pe cunoscutii mei dar care nu are legatura cu articolul. Ca tot veni "vorba", de abonamente si de tepe GSM, voi face aici un anunt in premiera... Abonamentele pe care le aveam cu Vodafone si cu Orange, sunt in curs de "lichidare", repet, din motive independente de aceasta intamplare. Pe scurt, m-am saturat de serviciile lor. Primul expira la finele lui martie (am deja cerere depusa in acest sens) si al doilea, la Orange undeva prin luna mai. Pentru noul numar de telefon la care ma puteti gasi (deja), nu ezitati sa ma contactati pe email.
Deci mare atentie la tepele EURO-GSM!
S-auzim de bine.
15 comentarii:
Doar cu forta rezolvi problemele cu altii.Noroc cu presa.
Idem eu, voi renunta la sfarsitul lunii septembrie. :)
mda.. aici nu stiu cat este vorba de teapa data de euro gsm cat de nestiinta clegei tale.
sa analizam putin cazul:
colega ta si-a cumparat un telefon. a fost atrasa de pretul mic dar nu a luat in calcul faptul ca acel pret vine cu un abonament.
este foarte probabil ca a inteles ea gresit treaba cu 3 luni gratuit abonamentul si apoi daca vrea poate sa renunte. sa fim seriosi, cine in lumea asta iti ofera un produs de calitate (ca presupun ca nu este vorba de un telefon nokia 1100 sau alt model similar) la un pret de nimic fara sa iti ceara ceva in schimb.
este ca si cum ti-as zice eu: uite tata, iti dau un bass fender USA, te costa 1000$ dar tu platesti acum 250$. trei luni nu imi dai nimic in plus dar doi ani dupa aceea imi dai restul de bani in rate egale... dar doar daca vrei.. daca nu, pastrezi basul si contractul nostru il reziliem. cum ti se pare asta?
parerea mea este lipsa de atentie si necunosterea unor chestii care in ziua de azi sunt elementare. imi pare rau pt colega ta dar nu are ce sa faca.
Mihai, dupa cum arata si poza... care este reala, cartela nu a fost nici macar scoasa din tipla.
Uite de aia am reziliat si eu anul trecut abonamentul la portocalii (orange).... dupa 10 ani de abonement si hotie din partea lor. Ultima oara am platit cu o zi inainte de data scadenta..si cum s-o fi intamplat ca nu au ajuns banii decat dupa 3 zile la ei...si bineinteles ca am avut telefonul oprit. Am sunat am confirmat plata si tot m-au incasat cu reconectarea ...in acel moment am depus cerere de reziliere PENTRU TOATE 4 abonamentele orange (familia...toti aveam orange). 1 saptamana au sunat sa ma convinga sa raman in reteaua lor...si am ramas ..dar pe prepay.
Cheers,
OK. Foarte frumoase randuri scrise de unii dintre voi. Am si eu o intrebare ptr voi....si va veti face abonamente la Cosmote? HA<HA<HA nu pot sa cred plecati de la o teapa la o teapa si mai mare? Pai stiti voi ca la Cosmote primele 3 minute sunt indivizibile?...Sti voi ca, Cosmote face reduceri la facturi clientilor (de unde reduceri daca clientul nu ar fi furat imitial). Mai bine nu mai comentati sunteti de tot rasul.
Bravo Mihai..iar tu Aly...e clar de la D-zeu ca nu ai platit la un magazin Orange,ci la Posta sau Banca unde se inregistreaza plata dupa 3 zile.
Iar pt Anonim...BRAVO..cata dreptate ai..!!!
da stiu exact ce se intampla in acest domeniu. nu vreau sa detaliez dar va pot garanta ca cei de la eurogsm fac ilegal acele abonamente fara s ainstiinteze persoanele titulare de contract. este teapa pe fata nicidecum eroare umana
aveti grija cu actuala angajata corina din avrig sibiu este o profitoare de bani insala oameni
Mihai Vasilescu
acest mesaj este pt domnul de mai sus.
este clar ca ai lasat un comment in nestiinta de cele intamplate si probabil, nici nu ai citit bine articolul.
ca sa ti explic: era un abonament gratuit timp de 3 luni, dupa cele 3 luni, trebuia sa fie sunata ca sa confirme prelungirea abonamentului.
si ca o ultima specificatie, telefonul mobil, a fost cumparat la liber.
nu stiu daca o sa mai fie citit comm meu, dar...trebuia sa lamuresc situatia.
Din cate stiu in minunata noastra tarisoara abonamentele la servicii telefonice se fac pe minim un an , daca nu chiar 2 ani .Poate era abonament pe un an cu optiunea sa renunte dupa 3luni .
Si eu am fost pagubita de un angajat euro gsm. Am cumparat un telefon si mi s-a spus ca primesc gratis o cartela pre pay de 4 euro. Cand mi s-a emis factura am vazut ca de fapt cartela este abonament in toata regula, de 9 euro/luna. Si nici nu pot sa-l inchid decat peste 3 luni.
Euro gsm este un amarat de profitor asa ca nu mai aveti mila de ei. Fiti atenti cand faceti abonamente la acestia. Multe telefoane folosite si contrafacute.
referitor la salariul minim pe economie. Unde este ANAF oare? A luat un telefon si aplecat ?
O noua Teapa am luat si eu de la EuroGsm.Acum 1 an am cumparat un telefon Orange malibu binenteles cu prelungirea contractului Orange.Dupa un an apare o problema minora la telefon mai exact nu retinea in memoria telefonului apelurile pierdute.Dar daca tot era in garantie am crezut ca se poate rezolva.Dupa 2 saptamani primesc telefonul inapoi care nu mai functiona de loc.Nu am incercat pe loc la service pt ca domnul era foarte ocupat iar eu nu aveam sim -ul la mine astfel nu puteam verifica daca sa reparat sau nu.Ajuns acasa incerc dar telefonul nu mai pornea.La inceput am crezut ca e bateria descarcata si il pun la incarcat.Dar nici dupa incarcare nu a mai pornit.Cand am luat din service am vazut ca pe ecran avea o zgarietura minora pe interior dar nu mar fi derajat in caz ca telefonul functiona.Imediat trimit un e-mail la EuroGsm si imi spun sa vin a 2 zi din nou la service cu telefonul.Mai astept 2 saptamani dupa care ma interesez daca a sosit telefonul.Mi se da inapoi cu garantia anulata motivul: diplay spart si culmea garanatia sa anulat a 2 zi cand am depus telefonul la ei.Binenteles nu ma anuntat nimeni.Am trimis vreo 3 reclamati la ei nici un raspuns.Ma ignora.Ce e de facut?
Hmm, dar p-astia chiar nu-i INCHIDE nimeni?
Trimiteți un comentariu
Ca sa puteti posta, aveti nevoie de un cont Google (Blogger, Google Docs, Youtube, Picasa, Istoric Web, Gmail, etc).