2 iunie 2010

Concluzie Criminala (partea I)

In urma cu vreo 200 de ani, Francisco Goya, un sarman pictor ai carui stranepoti aveau sa devina ulterior fani Real Madrid, a facut o afirmatie care la acel moment a trecut neobservata: Somnul ratiunii naste monstri.

Ieri in trafic, in plina greva, intr-o mare de masini, in timp ce injuram (in gand) de mama focului, am nascut un monstru. Ma gandeam la banalele cotiere care se monteaza intre scaunul soferului si scaunul "mortului". Unele automobile vin echipate standard cu acest gadget in forma de spatiu de depozitare, dar la majoritatea acestea nu exista, in schimb se gasesc de cumparat la tot pasul in magazinele specializate in comercializarea accesoriilor auto.

Unele sunt mai ieftine, alte sunt mai scumpe, altele sunt imbracate in piele naturala, altele sunt din plastic, in fine... difera si sistemul de prindere si mai multe, stiti voi. Ideea este ca intorcand pe toate partile aceste cotiere, am ajuns la concluzia ca in ele, indiferent de tipul si marca acestora, incape lejer un pistol de dimensiuni medii sau doua pistoale mai mici. Cu gloante, cu gaze, nu mai conteaza, cert este ca in cotiera incape un pistol.

Eram in trafic, in plina greva, intr-o mare de masini iar monstrul din gandul meu m-a certat ca nu am cotiera.

- Si daca aveam, ce? Deveneam cumva mai puternic?
- Nu chiar, dar de acolo incepe totul.

Dupa acest raspuns monosilabic, s-a facut nevazut, disparand printre ceilalti monstri ai mei. Probabil a plecat sa bantuie alte minti diabolice, cine stie... Sper totusi sa nu se mai intoarca prea curand, dar daca o va face, promit ca-l voi lega cu lanturi si-l voi obliga sa-mi dea si alte sfaturi dar mai pe larg. Daca stie cineva ceva de el, il rog sa-mi dea de stire.

Ieri monstrul s-a nascut la mine, azi poate se va naste in mintea vreunuia dintre voi, maine probabil ca va face o vizita pe la guvern, dar ceva-ceva imi spune ca se va intoarce.

Aveti idee unde gasesc cotiera mai ieftina? Am spus "ieftina" ca restul cine stie cat o sa ma coste... As vrea sa nu ma prinda monstrul nepregatit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ca sa puteti posta, aveti nevoie de un cont Google (Blogger, Google Docs, Youtube, Picasa, Istoric Web, Gmail, etc).

 
Copyright 2009 FLAMINGO Advertising. Powered by Flamingo