26 august 2010

Vacanta in Grecia - partea a III a

Halkidiki, Peninsula Sithonia

Ziua 5

Mai citisem una alta pe forumuri depre plaja lina din Sarti, dar tot nu-mi place. Sper totusi sa ma obisnuiesc in putinele zile cat mai am de stat pe aici cu toate ca noi nu prea stam in celasi loc. Apropos, sambata cica trebuie sa ne strangem catrafusele si daca vom cheltui in ritmul asta (nu foarte mult), vom mai ramane o noapte la Salonic si una prin muntii Bulgariei... ca nu ne grabeste nimeni catre casa... rolleyes.gif

Dupa cum va spuneam, az' noapte am dat de Camping Katerini si Camping Valti, motiv pentru care, ieri dimineata am fost acolo. La 9:00 eram pe plaja, primii ca de obicei deoarece grecii / rusii si bulgarii, "locuitorii" temporari, nu catadicseau sa apara. Pe la orele 11:00 golfuletul din Camping Valti a inceput sa se anime. Apa limpede, fara valuri insa dupa maxim 8 metri, copiii mici trebuiau sa faca cale intoarsa. Multi "snorkelisti", unii dintre ei imbracarti super-corespunzator cu costume de scanfadru in toata regula, ochelari si tuburi foarte ok. Noi nu ne putem lauda decat cu tuburi bune, ca din 2 perechi de ochelari, am ramas cu una singura, care din pacate e cam proasta. De barcute, salupe si alte "nebunii" cu motor nu mai vorbesc. Cred ca la anul ma bag si eu la o ambarcatiune de mici dimensiuni unde, cu siguranta cel mai mult o sa ma cste motorul acesteia deoarece ea va fi una din cele care se umfla.

Am aflat care este treaba cu internetul. In camera nu prea am semnal, insa afara, pe balconul / terasa, acesta merge brici.

Pana la urma m-am bucurat degeaba... Tocmai ce laudam netul, ca seara nu am prins semnal deloc. Nici in camera, nici pe balcon. Imi arata "conected" dar degeaba, imi dadea o eroare... O fi de la Windows, nu stiu. Cred totusi ca problema e alta... sunt multi in vila cu laptopurile dupa ei. Numai langa mine pe balcon vad un rus si mai vad pe cineva la parter. Asta e, noi sa fim sanatosi. Trimit mesajele dimineata...

Pana la urma am mers si noi la Porotokali Beach. Spun asta deoarece m-am intalnit in Sarti cu un coleg forumist de pe Softpedia. In fine.... legat de plaja... Am coborat pe partea dreapta, de era sa ne rupem picioarele... biggrin.gif si am facut plaja intre niste stanci. Ca atmosfera si iesit din comun, DA... "plaja" este superba. Apa ok, limpede, am inotat cu pestii (deh, fan snorkel), era sa iau vreo 25 de arici de mare in picioare, noroc ca i-am vazut... "am admirat" ceva nudisti de nu stiam cum sa-i spun juniorului ca aia n-au avut bani sa-si cumpere slipi... biggrin.gif ca deh, copilul ma intreba ce e cu nenii aia dezbracati...

Ce-ar mai fi... Ah, da... pe cand eram bagat cu capul la fundul apei, imi apare unul in fata in stemeleagul gol si ca sa fie tacamul complet, mai trage si un pîrț "submarin" de mi se luase vreo 5 minute de apa si tot ce insemna fauna subacvatica. Una dezbracata n-ar fi aparut, dar asa e in viata, trebuie sa stim sa mai si pierdem. thumbup.gif

Si apropos de fauna... In partea cu stanci, acolo unde era plin de arici am putut admira zeci de specii de pesti care de care mai colorate si de diverse dimensiuni. Unii, daca nu m-au inselat ochelarii, aveau cam 25-30 cm dar sub apa totul pare altfel. Crabi cat cuprinde. In fine, atmosfera a fost una pozitiva spre foarte buna, pacat insa ca nu ne-am putut intinde pe plaja ci doar asa, pe stanci. Noi care avem si o persoana in varsta la "bord", a trebuit sa fim mai intai atenti sa nu pateasca ceva, mai ales ca de la Bucuresti a venit cu o problema cam grava la glezna stanga...

Despre unde vom face astazi plaja, nu ma pot exprima deocamdata deoarece ai mei inca mai motaie in pat. Aseara spunea fii-meu ceva de Camping Valti, unde am fost ieri dimineata. Se ajunge acolo mergand la sud de Sarti vreo 5-6 km, dupa care stanga unde este semn catre Camping Katerini, apoi la o rascruce o sa vezi dreapta Katerini si stanga Valti, dar repet, in acest moment nu sunt sigur de locatie.

Paul Slayer Grigoriu spunea...

Pentru vacante cu juniorul la mare, daca va plictisiti de Greica, va recomand si Egiptul (in caz ca n-ai ajuns deja pe acolo). Vezi pe blog la Diana toata descrierea calatoriei noastre, iar daca vrei detalii, ti le dau cu placere. Pentru o vacanta de familie merita mai ales daca esti, asa cum povestesti aici, fan snorkeling.

Flamingo spunea...

Multumesc mult Paul! Parerile si recomandarile tale si ale Dianei au fost intodeauna avizate si "foarte" la inaltime si iti promit ca voi tine cont de ele si de-acum inainte. Imi aduc aminte ca la un moment dat citeam ceva pe blogul ei, parca despre Targoviste, nu mai retin, unde am si mers in week-endul urmator... Multumesc inca o data si promit ca tinem legatura. :)

Anonim spunea...

Pe la orele 11, "copiii mici trebuiau sa faca cale intoarsa" spre casa, cu tot cu parintii care stiu ca dupa 11 nu se mai face plaja ;)