14 ianuarie 2010

Femeia si Hypermarketurile


Haideti sa radem un pic ! Am primit mai devreme pe mail un banc, ce-i drept... un pic misogin dar care are mare legatura cu hypermarketurile. Sau n-are ? Nu stiu, oricum... mie mi-a placut.


La inceput femeia este ca si hypermarketul Real. Este "Fara egal". Dupa un timp, femeia este ca si Cora - "Stii de ce revii". Apoi este ca si Kaufland - "Nu gasesti alta mai ieftina". In cele din urma femeia este ca si Carrefour - "Daca gasesti alta mai ieftina, iti returnam de 10 ori diferenta!".


Nu trageti, asa e bancul !


:)

Un comentariu:

Aly spunea...

=)) bravo bre...e tare. Hai sa-ti zic si eu unu:
Un tip care era pe plaja incercase toate lotiunile de plaja...si fara efect; intre timp auzi ca iaurtul face minuni. Se dadu pe tot corpul si ajunge la 'socoteala' pe care o baga in borcanul cu iaurt...prin fata lui trecea o tipa (blonda) si zize : ptiuuuu de descarcat am vazut cum se descarca dar de incarcat n-am vazut pana acu cum se incarca ...;-)

Trimiteți un comentariu

Ca sa puteti posta, aveti nevoie de un cont Google (Blogger, Google Docs, Youtube, Picasa, Istoric Web, Gmail, etc).

 
Copyright 2009 FLAMINGO Advertising. Powered by Flamingo