13 ianuarie 2010

Tramvai subteran ? Lifturi pe trotuare ?

Primarul nostru drag, Sorin Oprescu, intentioneaza ca in viitorul apropiat sa introduca tramvai subteran, scari rulante si lifturi pe troturare cu care bucurestenii sa poata cobori direct in pasajele capitalei.

„Vom monta lifturi pe partea dinspre Bulevardul Nicolae Titulescu a pasajului, iar pe partea dinspre Bulevardul Iancu de Hunedoara vom avea scari rulante care sa faca legatura cu trotuarele de deasupra”.

Toata distractia va costa aproximativ 15 milioane lei (3,5 mil EUR), suma oarecum mica in raport cu proiectele din anii trecuti cu care au fost obisnuiti romanii... si aici ma refer in primul rand la autostrada A3.

Oprescu a mai adaugat:

"La iesirea dinspre Bulevardul Nicolae Titulescu, urmeaza sa fie amplasate doua lifturi care sa faca legatura Pasajului Victoria cu suprateranul. Dupa instalarea celor doua lifturi va fi facuta si o statie de tramvai in pasaj. Primarul a aratat ca statiile de tramvai raman, momentan, la intrarea si iesirea din pasaj, insa, dupa ce vor fi instalate lifturile, se va face o singura statie de tramvai in pasaj".

Ce nu se stie momentan...

- care este termenul de executie ?
- cu cat se va intarzia darea in folosinta ?
- cate luni pe an vor functiona lifturile si / sau scarile ?
- se va pune taxa pe plimbarea cu ascensorul sau se va scumpi calatoria ?
- va exista in lift vreo tanti scarboasa si infecta care va croseta in permanenta si care nu va pleca pana ce liftul nu e plin ?
- la cat se va ridica spaga pe care o vor lua edilii ?
- se va termina proiectul in timpul mandatului lui Oprescu ?

7 comentarii:

sinsdesign spunea...

Ehh si eu voi monta un pod intre toate blogurile care imi plac sa trec mai usor pe la ele si restul de cititori. Promit ca va arata superb si lifturile vor fi create pentru lenesi care vor sa ajunga direct la un articol. :D

ionut spunea...

Eu spun ca derularea evenimentelor va fi in felul urmator:etapa 1 - colectarea celor 15 milioane lei de la locuitorii capitalei prin majorarea impozitelor,concomitent cu insusirea celor 15 milioane existente alocate acestei lucrari.
-etapa 2 - iceperea lucrarilor si la un moment dat incetarera lor din cauza faptului ca s-au poticnit din nu stiu ce cauze(birocratie,nu tine fundatia,probleme cu reteaua electrica.....praf in ochi,etc).Diferenta de bani ramasa la intreruperea lucrarilor.....surpriza.....ZERO.
-etapa 3 - se reanalizeaza proiectul,se cauta cauzele care au dus la esec si se promite ca in mandatul urmator se va realiza acest proiect plus altul care vine in legatura cu acesta,de exemplu un modul pt fiecare cetatean care se va duce la munca(il ia de acasa si il va duce exact in birou.....la cimitir......).Fratilor,sa ne trezim odata.Cata,hai sa facem ceva...nu stiu....orice sa vada astia ca nu suntem prosti sa le mai inghitim galustile.Daca nu putem sa facem ceva,hai sa incepem o REVOLUTIE VIRTUALA.
FUCK THE SYSTEM.

Alina Barbulescu spunea...

Hai sa intram cat mai multi in grup pentru a ne putea face auziti. Pe METROU.RO se organizeaza recensamantul calatorilor cu metroul Bucurestean.

Catalin Scanteie spunea...

Ionute, cum zici tu, dar suntem prea putini si prea "mici".

Anonim spunea...

muistii dracului ne fura pensiile nu mai avem bani de medicamente maica

Anonim spunea...

Dar a fost mai demult (pre-'89) statie de tramvai acolo. Deci, ce e asa ciudat sa o refaca?

Ca paranteza, pasajul Unirii a fost terminat inainte de termen, asa ca mi se pare oleaca carcoteala gratuita ce se intampla aici :P

Catalin Scanteie spunea...

Inainte de 1989, TOATE se terminau inainte de termen.

Trimiteți un comentariu

Ca sa puteti posta, aveti nevoie de un cont Google (Blogger, Google Docs, Youtube, Picasa, Istoric Web, Gmail, etc).

 
Copyright 2009 FLAMINGO Advertising. Powered by Flamingo