18 mai 2010

Grav accident de circulatie!



Şoferul unei Dacii Papuc a vrut să întoarcă şi a fost lovit de un Renault Megane care circula în acelaşi sens. După producerea accidentului, pe ambele sensuri de mers s-au format cozi de doi-trei kilometri.Dacia Papuc mergea dinspre Șoseaua Mihai Bravu către Piața Sudului.

La circa 200 de metri de la ieşirea din benzinaria Lukoil, Vasile Iftodea, de 67 de ani din Fetileşti, şoferul autoutilitarei, a decis să întoarcă şi, din spusele martorilor, nu s-a asigurat.
„L-am văzut când a început manevra de întoarcere, am încercat să îl ocolesc prin stânga dar nici atunci nu cred că s-a uitat. Nu am avut ce să mai fac, am frânat dar l-am lovit şi am ricoşat în şant. Eu am avut noroc de airbag-uri", a declarat Marius Ionut zis si Semit, şoferul autoturismului Renault Megane cu numarul B 84 XMI.
La faţa locului s-au deplasat atât echipajul SMURD cât şi cel de la ambulanţă. Şoferul Daciei, accidentat grav, a primit îngrijiri medicale la faţa locului, după care a fost transportat la Unitatea de Primire Urgenţe a Spitalului Bagdasar Arseni, a declarat Cristina Ciocan, medic în cadrul SMURD.
Marius Ionuţ Timeş, de 26 de ani, ocupant al locului din dreapta din Dacie, a fost deasemenea dus la spital de echipajul SMURD in stare critică.


Poliţiştii aflaţi la faţa locului au declarat că șoferul autoturismului Renault Megane cu nr. de inmatriculare B 84 XMI, era insotit de 2 prostituate și era băut. În urma recoltării probelor fiziologice s-a stabilit ca Marius Ionuț Timeş zis și Semit prezenta o alcoolemie de peste 3,2 la mie in aerul respirat. Acestuia i s-a întocmit dosar penal pentru vătămare din culpă și riscă cel puțin 2 ani inchisoare.


(sau altfel... Jigodie, ai grija ce-ti doresti ca sa n-o patesti)


(click pe foto)

...si nu te obosi sa-ti stergi urmele ca s-a salvat deja.

Acest articol s-a vrut un pamflet la postarea de pe forumul Reno.ro de aici.
In cazul in care ea nu mai exista in momentul in care cititi acest articol, aveti mai sus un printscreen.




53 de comentarii:

R19 spunea...

Mare nesimtirea, flamingo, mare!

Hal de om...

Anonim spunea...

Nu stiu ce meciuri ati avut voi si nici nu ma intereseaza, dar fazele astea sunt de tot cacatul. :(
Aveam alta impresie despre tine, pacat...

Tamango spunea...

3,2 la mie ? Pai aia e coma alcoolica ... o fi pe bune chestia ? Ca era insotit de 2 prostituate mai inteleg, bravo lui ca face fata la 2 dar la faza cu alcoolul ...

Flamingo spunea...

@R19

Atata vreme cat iei apararea unui ratat care observ ca nu se potoleste si face referire la i10 si implicit la mine si familia mea, nu stiu care este mai nenorocit dintre mine, el si tu sau cine a dat ban mai devreme.

Pai cum pula mea, voi moderati doar intr-o singura directie? Uite ca aici sugeti pula si stati cu mainile in buzunar si fluierati a paguba. Vezi in pula mea ultima poza de la final (printscreen) si ai sa intelegi si mesajul articolului.

Mucles mha jegosilor!

Relu spunea...

degeaba te ataci r19 dar pe muist nu-l vezi ca s-a luat de flamingo cu accidentul cu i10 ? pai daca aia e gluma, atunci da-va in pula mea de muisti. adica vreti ca omul asta sa se potoleasca dar el moderatorul pulii inca se ia de om pe forum la faza cu i10le ? rusine copiii mei rusine

R19 spunea...

Eu n-am luat apararea nimanui, dar tu depasesti niste limite de bun simt de care semit nici nu s-a apropiat.

Degeaba scrie in buletin ca esti om in toata firea, ca n-ai minte mai mult decat un copil de 3 ani...

Simte-te tu bine pe bloguletul tau si lasa-ne pe noi in pace. Reno n-ai, Dacie n-ai, du-te si streseaza-i p-aia de pe clubkia, poate aia ti-o accepta mitocanii de genul asta.

Cat despre limbajul tau, parerea mea e ca parazitii o zic cel mai bine cand vorbesc de taranul de oras...

R19 spunea...

err: ti-or accepta

Anonim spunea...

Frustrari mari pe-aici!
Fa-ti rost de-o viata bai flamingo si nu mai confunda internetul cu viata reala.
Vai de pula ta!

Horia spunea...

De fapt e vorba de Hyundai nu de Kia dar nu ma mira ca pe voi moderatorii va doare undeva de userii pe care-i moderati si apropo, crezi ca era nevoie sa te corectezi mai devreme ? Hai ca esti chiar haios, mai haios decat Semit si Flama. cat de restul anonimilor RUSINE fratilor ca n-aveti sange sa va dati numele. "handicapatul" asta macar o stie pe-a lui voi in schimb va feriti ca poate cine stie, va cunoaste.

Horia.

R19 spunea...

Hyundai, Kia... are vreo relevanta in aceasta situatie?
Ii blamezi pe cei care scriu cu Anonim, iar tu scrii cu Horia, de parca n-ar fi exact acelasi lucru :)

Horia spunea...

Prietene sau moderator ce esti... eu scriu pe blogul lui Scanteie din 2009, pe cand matale abia ai aparut imediat dupa scandal si asta spune enorm de multe. Si daca nu ma crezi poti da cautare pe blog dar chiar nu mai conteaza atata vreme cat replica ta s-a rezumat doar la atat. Moderator ziceai ca esti sau avocatul diavolului? Ia spune una din curvele alea din masina colegului tau era cadou pentru matale ?

Anonim spunea...

Ba Flegmingo, ma cac pe mine de ras cand imi dau seama ca pleznesc venele in tine de nervi. Pentru ce? Pentru ca, dupa parerea ta, cineva nu are dreptate pe net :))))))))))
Esti o curva a posturilor, ai face orice sa mai ai un vizitator. La fel faceai si pe forum si ti-a sarit tandara cand ti s-a taiat macaroana.

Anonim spunea...

Ba Horia, de ce ne-ar interesa sa intram pe blogul frustratului? Crezi ca ne intereseaza pe noi ca intri tu din 2009? Get a life.

Anonim spunea...

3.2 la mie??? enorm!!! ai fost la iml cand i s-au recoltat probe biologice? au iesit atat de repede analizele? vor reusi moderatorii de pe reno sa blocheze aparitia acestui caz in presa? oricum e bine ca ai demascat acest accident, e bine ca omul a stat sa i recolteze probele biologice nu ca alti infractori care se dau sfinti dar cand au avut dosare penale prin 2007 pentru refuz de recoltare a probelor biologice erau zmei pe la iml nu?

R19 spunea...

Horica, vad ca cine s-aseamana s-aduna...

Fiti voi sanatosi cu bloguletele voastre! ;)

Anonim spunea...

esti pilaf cornele, nici macar culoarea nu e la fel ca a masinii aluia, bara, farurile, graficianu pulii.

summa spunea...

XMI inseamna cumva Smecherul de Marius Ionut?parca asa se citeste tarania asta de placuta

Reli spunea...

Pentru anonimul de la 23:40

Pai nu intelegi prostule ca acest articol este de fapt un panflet la ceea ce s-a intamplat pe forum?

Anonim spunea...

Cine e ma administratorul forumului ? Sa-l dea dracu afara pe japitza asta de Semit ca e un cacat cu ochi si cu fumuri in cap. Sa supuna la vot pai ce pula mea, cacaciosul asta merita sa fie moderator. MUIE lui Semit, da-l in pula mea ca prea se crede zmeu.

Semit, cocalare, fute-o-ash pe mata aia proasta care te-a scos pe cur cand te-a nascut, sa-mi bag pula in mormantu' matii sa ai unde infinge lumanarea, crezi ca-ti mai merge mult cu smekeriile astea ? Marsh in pula mea de aici cu pitzipoanca aia cu tot

Anonim spunea...

Ba flamingo, ai inceput sa iti raspunzi singur la articol? :))

Flamingo spunea...

Bai asta tare in gura mare grafician care stie el ce stie de Cornel manca-i-ar mouseul, acel numar de pe Megane este logic si la mintea cocosului ca a fost atasat in Paintbrush, ca doar nu se obosea nimeni sa faca opera de arta pentru un labagiu, ca toata treaba sa para ca la carte.

Alte "injectii" mai aveti? Atata vreme cat muistul o arde aiurea pe forum, ce pretentii aveti de la un biet bloger? Se apara si el cum poate insa vad ca va afecteaza la maxim astfel de replici.

Si pentru cei care i se adreseaza maretului moderator, mai bine ii spuneti pe numele real IONUT MARIUS posesor de Megane cu numar de inmatriculre B 84 XMI (asta asa ca sa indexeze Google tot tacamul, sâc).

Cat despre cacatul de mai sus, nu ma face sa dau iar lista de IP-uri cum am facut+o zilele trecute la alt articol de interes national si international. Ai grija ce-ti doresti.

Anonim spunea...

Ce lista de ip-uri dai tu ma carnatule. Sa nu imi zici ca esti si expert in retelistica mai nou. Pe noi nu ne afecteaza cu nimic ce apare pe aici. Pe tine da. Uitandu-ma la tine imi dau seama ca suferi din cauza vietii neimplinite pe care o duci, din cauza ca nu ai o nevasta ca vecina aia dupa care baleai tu, conduci o masina de dimensiunea unui dulap cu floricele, stai in ghetou si o freci la rece pe net. N-ai gasit alt loc in care sa refulezi? Asta e, n-avem toti noroc in viata.

Anonim spunea...

Lasati mai omu' in ale lui, nu vedeti ca e cu capu'? Si-a facut si prieteni imaginari, ca sa nu para chiar oligofren ca-si comenteaza singur articolele de interes national si international. Acum si-a scos si nevasta la produs pe forum, ca barbat falnic ce se afla el, ca tot o tinea gaia-matu' cu barbatia si alte notiuni ce-i sunt complet straine. Ca si Paintbrush, de altfel.

Flamingo spunea...

Asa pulilor! Faceti trafic pe blog ca trafic in pizde n-aveti cum sa faceti. Mie imi convine, ce pula mea. Datorita raspunsurilor voastre mi se face pula mare.

Lache, asta de la 12:16, nu trebuie sa fii expert in retelistica sa afli IP-uri ci doar sa monitorizezi un site. Oricum useri anonimi ca tine vor exista intodeauna care vor ridica siteuri sau bloguri.

Acum cine pula mea e frustrat? Ala care da din el ce-are-n cap sau anonimul labagiu caruia ii este frica sa-si dea numele real? Daca maine ne intalnim (unde vrei tu), ai curaj sa spui "da, eu am fot ala de pe blog"? Ai o pula, de fapt nici p-aia n-o ai.

De fapt, ati devenit jucariile mele in caz ca nu v-ati dat seama. Stiu,, suna diabolic, dar asta este. Sunteti prosti cu totii si aici ma refer la cei care iau apararea labagiului. ;)

Flamingo spunea...

Inca ceva....

Timp de 12 ore blogul a fost oprit anonimilor. Puteau posta doar userii inregistrati dar supriza, n-a facut-o nimeni cu mici exceptii (cativa din aia 13).

Deci unde pula mea ati fost labagiilor lasi? Ahaaa, v-a fost frica sa nu aflu care si cum posteaza?

Pai muistii pulii, ati dovedit inca o data ca puteti face fata cu brio in caz ca nevestele voastre nu mai pot suge pula unui sau altuia. O puteti face voi. Si ce e mai rau e ca nevestele unora dintre voi chiar sug pula altora si asta stiu ca va macina rau de tot.

Aly spunea...

=)) =)) =)) =)) Bre ....efectiv ma pis pe mine de ras...nu am ce sa mai zic.......Daca zic ceva ... imi sar in cap cei de pe forum daca vreau sa supun cu totul altceva zici ca-s impotriva ta.....dar imi place !!!! Ma amuz... =))



P.S. Tot zic ceva : Anonim = NIMENI (adica poti sa nu iei in calcul acea postare....cred ca genereaza cineva postarile =)) )

Aly spunea...

Am lipsit pana mai adineauri...nu am fost prezent..am vazut ca ai redeschis si dincolo postarile...ce rau imi pare ca nu am prins de la inceput ,,,,asta e. Aveai de felicitat pe cineva ___ ai uitat !!! ;))

Oricum.................pardon am zis ca ma abtin momentan !!;))

Flamingo spunea...

Ai dreptate. Am uitat pe cineva important.

La multi... multi ani de puscarie Semit! Inca 26 de ani pe cat ai acum. Pentru cine nu stie, pe 18 a fost ziua lu nea caisa.

Anonim spunea...

Mi se rupe mie pula ca a fost ziua lui Semit. Sper ca si-a luat multa muie. Partea interesanta e ca are 26 ani. Un pusti cordit basinos si labagiu. Asta e moderator cica. Si pentru restul care sunt revoltati ca postez ca anonim, sa-mi faceti laba la cacat. Nu sunt asa de idiot ca sa postez cu numele meu real, la cat de retardati sunteti ati fi in stare sa ma banati pe forum pentru simplul fapt ca postez aici. Asa ca bagati-va unghia in gat fraerilor, n-o sa stiti niciodata cine e in umbra voastra. Flamingo, faci cea mai mare prostie daca postezi ip-uri. Idiotii de moderatori or sa le compare cu cele de pe forum si or sa dea ban.

Semit, sa-i sugi pula lu mata bah :) Si zi-i curvei tale sa se mai spele pe dintzi ca ii pute gura a sperma. Nu zic ca nu e buna, ar merge la un gangbang cu tovarasii mei de club.

Anonim spunea...

Ne bucuram ca tu nu ai astfel de probleme cu nevasta. De fapt stim ca tu nici nu ai de ce sa iti faci astfel de probleme.
Normal ca ne e frica de tine si de-aia scriem ca anonimi, ca altfel ne bati. Dar tu ce zici, bataia cu soarta ai castigat-o? Nu cred.
Blogul asta e dovada frustrarii tale, iar faptul ca stai la ora asta sa te certi pe net in loc sa te culci ca ai servici maine certifica acest lucru.
Ai grija ca si jucariile pot dauna, daca nu sunt manevrate responsabil.

Aly spunea...

Prietene ....de acord cu tine...dar nu inteleg cum sa te baneze pe forum daca tu postezi aici?....Ar fi culmea culmilor existente vreodata !!!!!

Flamingo spunea...

Bai nene, cam multi vizitatori unici la ora asta. Ma gandesc maine dimineata, la cafea... cand voi verifica... la ce sa ma astept? Bine ca blogurile nu explodeaza.

Va multumesc.
Macar acum am fost sincer.

Anonim spunea...

Unde sta ma Semit asta ? Ca am niste prieteni mai colorati sa-l aranjeze putin. Sau mai bine ii coafez masina ca sa-l arda mai mult ... niste spuma poliuretanica in radiator sau esapament sau pe chederele de la usi, lichid de frana pe capota, sau mai bine scriu MUIE cu vopsea pe portiera, gasesc eu idei ...

Anonim spunea...

Ba Semit, o suge bine ma handicapata aia blonda ? Ca ma tenteaza s-o invit la un bukkakke ... o fost si mata si cica i-a placut!

Anonim spunea...

Cat de lame sa fii sa iti raspunzi in propriul blog. Care e pluralul la flamingo?

Flamingo spunea...

Hai sa-ti raspund altfel.

CUM SE FACE CA IN CELE 12 ORE (IERI) CAT A FOST ACTIVATA OPTIUNEA DE "LOG IN" DUPA ADRESA DE MAIL SAU CONT GOOGLE, AU POSTAT DOAR CATIVA DIN CEI INSCRISI AICI, DAR IMEDIAT CE AM DAT DRUMUL LA POSTARI AU APARUT SACALII?

As putea si acum sa fac la fel, ba chiar as putea sa sterg postarile care nu-mi convin dar n-o voi face deoarece chiar nu ma simt cu musca pe caciula, in schimb unii de aici, da.

Pe anonimii care ma sustin dar care sunt si prieteni cu Semit, ii inteleg intr-un fel, cat despre ceilalti... le urez sa ramana anonimi toata viata. Cine are sange-n pix isi da numele, cine nu, sa fie sanatos.

Repet, as putea sa dau o lista intreaga de IP-uri de la care s-a scris aseara dar ca sa ce? Sa fac hatarul unora?

Ca fapt divers, undeva mai sus, exista un "buton albastru". Stacounter se numeste el care monitorizeaza activitatea de pe site. Daca nu stiati ce fac astfel de scripturi instalate pe un blog sau site, nu mai vorbiti fratilor deoarece va faceti si mai de rahat.

Acum de pilda, la ora la care scriu sunt deja 4 useri online. Stiu asta tot datorita unui script.

R19 spunea...

Tu te bucuri la un maxim de 19 vizitatori unici? :)

Traiasca bloguletul lu' flamingo :))))

R19 spunea...

Si daca-l bagam pe amung.us si pe statcounter.com la adblock plus mai stii pe dreaq :)

Flamingo spunea...

Nu tiu unde te-ai uitat tu, dar pana la ora asta am 39 de vizitatori unici deoarece da, este devreme.

Daca faci referire la cati au fost ieri online (SIMULTAN) pe blog, este alta poveste. Am vazut 17 la un moment dat sau 19, vorba ta. Cred ca nu sunt topicuri pe anumite forumuri care strang atatia cititori o data. :)

Cat despre urarea de final, multumesc, cu toate ca stiu ca ai fost ironic.

Vrei sa-l monitorizez si altfel? No problem rezultatul va fi acelasi. Din partea mea poti sa faci ce vrei.

Nu cumva vrei sa fii moderator sau admin aici? :D Vorba cuiva zilele trecute, poate ar fi mai bine daca l-as vinde, acum cat si-a castigat ceva cititori si a facut trafic mai mult ca in ultimile luni.

P.S. Si apropos ce cauti la ora asta la mine pe blog? Te arde sa vezi cine si ce a mai scris? Pai nu spuneai tu ca eu scriu si tot eu raspund? :)

Anonim spunea...

Doamne ce de retardei pe aici ... asteptam cu interes declaratia porcului de Semit :)

Tamango spunea...

Wow, 40 de comentarii ? Flamingo, ai dat lovitura, m-am terminat de ras. Se vede clar calitatea oamenilor din postarile anonime. Ai stofa de ziarist de tabloide nene (fara nici o urma de ironie) :) Daca dai romanului paine si circ, uita de criza.
Mai vrem articole din astea suculente :D

Aly spunea...

Tamango, nu sunt suculente sunt pline de carne =))=))=)) si vor mai fi cu siguranta din partea acelor anonimi !!!
Cata, sti ca ti-am mai spus.....acei sacali sau anonimi sunt probabil fosti sau actuali 'prieteni' care odata impartea-ti o masa sa beti o bere. Acuma probabil stiind ca nu mai poti 'butona' pe forum.....isi dau arama pe fata. Tu de bine de rau ai un copil, o sotie, un acoperis deasupra (si va ma urma unul) , un servici si o masina (si nu e de fite)......altii sunt vai de curu lor, degeaba au masini cu xxx cai putere si arta ca cele de la SEMA, ca un rost in vata nu au. Daca ai o familie asta nu inseamana ca nu poti sa-ti faci unblog sau sa stai in fata calculatorului. Bravo tie ca poti sa le faci pe toate !!!!!!!! altii nu sunt in stare sa aibe o sotie nu mai zic sa faca si un copil si sa-i dea o educatie. Asa sa nu mai aud pe vreunu ca se ia de sotia ta ca ma dezbrac de tot caracteru' si trec la cuvinte de nici dex-ul nu le cuprinde !!!! Degeaba ai o casa si o masina ...efectiv te pisi pe ele.... daca ai avea o familie se schimba situatia. Acum vreo 10-12 ani cand eram mai libertin gandeam si eu ca cei anomini de pe aici...intre timp s-a schimbat situatia !!!!!
Noi sa fim sanatosi !!!!


P.S. Pentru vanatorii 'gramaticali' ...voi aveti mintea odihnita si de aceea vede-ti fiecare virgula lipsa sau o cratima pusa aiurea !!! Munciti si voi de la 7 dimineata pana la 12 -1 noaptea si vedeti cum e !!! Doar Cata are dreptul sa ma ia la 11 metrii aici !! este blogul lui !!!

Anonim spunea...

Tu muncesti, nu gandesti, stim. Ti-ai ales bine prietenul. Sau el te-a ales pe tine? Oricum ar fi, Flamingo s-a inconjurat de analfabeti care trag la el ca musca la cacat. :))
Sunteti penali!

Anonim spunea...

Flamingo, rusine ca te cobori atat de jos ! Esti un frustrat care nu accepta barbateste faptul ca ai fost dat afara de pe reno.ro, continua tot asa, denoti o inteligenta sclipitoare, egala cu cea a unei gaini.

Sper sa nu mai ai ocazia de a activa pe acel forum cu oameni ok, exceptie cativa care sper sa te urmeze la ban curand.

Numai bine !

Anonim spunea...

Bai boule, a fost dat afara miseleste, facut pe la spate, ti se pare normal ? Le-a spus lucrurilor pe nume, adevaruri care i-au deranjat pe moderatorii pulii. Oi fi si tu unul dintre ei ca vad ca ameninti cu banul. Hai, marsh in pula mea de aici poponare.

Anonim spunea...

zi-le tu eduard sebe :))))))))

Flamingo spunea...

@Anonimul de la 12:36

Eduardsebe nu este pe net la ora asta din cauza serviciului. Si cred ca multi dintre voi stiu asta si pot verifica, mai ales ca se afla si in lista de mesenger a multora de pe aici. Deci hai va rog eu numai aruncati cu cacat cand nici macar nu stiti despre ce e vorba. Ati vrea voi ca anumite perosane de pe blog sa fie cele banuite dar din pacate...

Si totusi, de ce nu va semnati oameni buni?

Vreti sa activez iar functia de "log in", in acest fel "obligandu-va" sa dati minim de date despre voi?

As mai putea posta aici o lista intreaga de IP-uri care va poate incrimina. Intrari pe data, pe ore, etc... Apoi, foarte lesne AlexV sau Bog sau alt admin poate compara IP-urile cu cele de pe forum si este foarte posibil sa nu va fie deloc bine.

Totusi, incercam sa ne semnam?

Aly spunea...

asa ar trebui....sa ne semnam !!!!

Flamingo spunea...

Si uite cum dupa aproape 8 ore de cand am restrictionat accesul "anonimilor", vitejii stau cu "capul la cutie" (vorba veche din batrani). M-ati convins inca o data anonimilor, de fapt... necunoscutilor ca asta veti ramane toata viata.

Azi un ilustru necunoscut ce posteaza pe un blog, maine... un neica nimeni.

Sa va mai povestesc cum sta treaba cu acea Dacia Solenza albastra cu girofar care mergea pe contrasens? Neah, poate in episodul urmator, unde, daca sunteti cuminti, voi da drumul si anonimilor la postari... ca vorba lui Tamango, da-i romanului painie si circ si uita de criza.

Anonim spunea...

Sigur, cum zici tu ... eu mai ramasesem sa-i dau MUIE lui Semit, R16 si restul moderatorilor de cacat de pe reno.ro. Sa ma sugetzi de pula bah cu warn-urile voastre, bagati-le in cur futuva-n gura

eduardsebe spunea...

vad ca se vorbeste de mine...nu mai aruncati cu cacat daca nu stiti cu cine vorbiti...voi nimicuri anonime ce sunteti
sincer ma doare in pix de semit sau de restul moderatorilor de pe forum,dar sa ne amintim ca mai sunt si moderatori de calitate pe acolo dar sunt si janghine.

Anonim spunea...

se stie cat cacat mananci si tu pe langa moderatori asa ca lasa-neeee

Flamingo spunea...

Ziceti de altii dar nici voi nu vorbiti prea frumos in particular cand vine vorba de o mica barfa la adresa moderatorilor sau a adminilor.

Trimiteți un comentariu

Ca sa puteti posta, aveti nevoie de un cont Google (Blogger, Google Docs, Youtube, Picasa, Istoric Web, Gmail, etc).

 
Copyright 2009 FLAMINGO Advertising. Powered by Flamingo